Forum Upgrade 02-08-2011

Website/forum mededelingen en speciale gelegenheden
Luukske
Administrator

Forum Upgrade 02-08-2011

Berichtdoor Luukske » 02 Aug 2011, 10:18

Hallo allemaal,

afgelopen nacht heeft ons forum een enorme upgrade gekregen van phpBB2 naar phpBB3. Hierdoor zijn enkele functies te vervallen gekomen, en zijn er vele andere mogelijkheden bij gekomen. Dit is zo uitgebreid dat ik daar meer tijd voor nodig heb dan verwacht. Hierdoor kan het zijn dat nog niet alles goed staat. Maar in principe zou alles moeten werken. Excuses voor het eventuele ongemak. Wij hopen dat alles zo snel mogelijk op orde is.

groetuh,
Luukske
Sjonny
Amerikaanse auto's met V8

Luukske
Administrator

Re: Forum Upgrade 02-08-2011

Berichtdoor Luukske » 31 Aug 2011, 19:04

Het is een beste tegenvaller dat ik in de nieuwe forumsoftware geen eigen stijlen kan maken en/of importeren. De huidige layout en kleuren vind ik de minst erge van de mogelijkheden die ik kreeg. Ik ben dit nog verder aan het uitzoeken en hoop toch nog mogelijkheden te vinden om dit alsnog voor elkaar te krijgen.
Amerikaanse auto's met V8

Sjonny
Administrator

Re: Forum Upgrade 02-08-2011

Berichtdoor Sjonny » 31 Aug 2011, 20:20

Luukske schreef:Het is een beste tegenvaller dat ik in de nieuwe forumsoftware geen eigen stijlen kan maken en/of importeren. De huidige layout en kleuren vind ik de minst erge van de mogelijkheden die ik kreeg. Ik ben dit nog verder aan het uitzoeken en hoop toch nog mogelijkheden te vinden om dit alsnog voor elkaar te krijgen.

Ik hoop met je mee ;) :woow:
Wie hier niet als vriend naar binnen huppelt, Word er direct weer uit geknuppelt.!

Terug naar “Mededelingen”